Retouren

Artikelen retourneren (Nederland en België)

 Retour aanmelden

Artikelen die wij per post hebben verzonden, kunnen onbeschadigd en in de originele staat  binnen 14 dagen per mail worden aangemeld via ons emailadres info@everyseason.nl .

Je kunt eventueel het herroepingsformulier meesturen (zie onderaan deze pagina), maar dit is niet verplicht.

Retourlabel

Na het aanmelden ontvang je van ons per mail kosteloos een retourlabel, die je uit kunt printen en op het pakket kunt plakken. 

Daarna kun je het pakket, in de originele verpakking (of als dat niet mogelijk is, zo goed mogelijk verpakt) naar een postNL-punt brengen (zie ook: www.postnl.nl/locatiewijzer).

Bedrag retour

Na de eerste melding heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, zullen we het volledige bedrag van de bestelde artikelen inclusief verzendkosten retour storten op dezelfde manier als waarop je deze hebt betaald. 

Als het artikel beschadigd is, dan horen wij dat graag. Dan kijken we naar een passende oplossing. 

Voor vragen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen op ons emailadres info@everyseason..nl

Retouren bezorgdienst

Artikelen die door onze bezorgdienst zijn afgeleverd en toch niet bevallen, kunnen meteen mee retour, maar de helft van de bezorgkosten (€25,- voor Nederland) zijn voor eigen rekening. Voor een aparte rit worden de volledige kosten (€50,-) in rekening gebracht.

 

Om het herroepingsformulier te openen, klik hier:

Herroepingsformulier

 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Gastenboek

Nog geen berichten geplaatst.
Plaats een bericht
© 2019 - 2020 EverySeason | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel